Post by sablelefmandcons on Feb 9, 2022 16:55:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for guld ▞▞▞
▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
Udfordrende, mens du går videre, men sjovt, og det opmuntrer mig. Du skal være opmærksom i dette spil. 🙂
Godt spil, indtil du kommer til det punkt, hvor du skal bruge penge for at få ædelstene til at opgradere, så du kan komme videre.
Godt spil til børn, det holder dem underholdt i timevis! 10/10 anbefaler
For hårdt fast på et niveau
Jeg elsker dette spil, det er altid det, jeg har ønsket mig, siden jeg var barn. Men der er faktisk et problem, når det har for mange annoncer, som virkelig irriterer mig 😔 og når det næste niveau, hvor de har et andet hotel, bliver det udfordrende, men ikke at bekymre dig om spillet, vær venlig at bekymre dig om dine penge, det skal købes en masse diamanter at blive ved med at spille, opgradere og hvis ikke, er det ikke perfekt. Alt i alt tilfredsstillede dette spil mig i starten, men beklager, at jeg ikke kunne nå det sidste niveau.
De har en fejl, når de forsøger at fuldføre niveau 2, soveværelset. De leverer ikke nok stjerner til at fuldføre, og de låser det næste niveau, indtil det er fuldført. Du kan ikke komme videre. Du sender dem en besked under kontakt os, og de vender ikke tilbage til dig. Det eneste, der er tilbage at gøre, er at slette spillet.
Spillet var ok, jeg får 3 point, og det tænkte i weekenden, at jeg ville have noget for sjov
Jeg har stadig god erfaring med dette spil🥰
Hotel Frenzy: Home Design Sarguzasht xbut
Hele dette spil er rigget, og jeg spildte en masse penge på at spille dette spil.
kunne ikke lide
Hvorfor er det nye receptionsområde sort? Jeg har brugt meget tid på at spille dette spil. Jeg kan godt lide det, men håber du kan ordne det
Det er et sjovt spil, men jeg nåede ikke ret langt, før jeg skulle købe diamanter, og de var dyre. Boo.
Hotel Frenzy: Home Design சாகசம் lrp
Alle opgraderinger kræver ædelstene, som er langsomme til at komme forbi, ellers er det et sødt tidsstyringsspil.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, det hjælper mig med min koncentration osv
Nyder dette spil indtil det nye Hotel 7th Heaven.. ude af stand til at spille, da det er helt sort og kan ikke gøre noget! Sendt en besked, men intet svar.. hvis dette ikke er rettet vil afinstallere.. Skuffende!
Jeg nød virkelig spillet ... virkelig ... men efter at jeg kom lidt ind, kunne jeg ikke gøre noget, medmindre jeg linkede til en facebookkonto. Jeg har ikke facebook og vil heller ikke have det, og det er trist, at jeg er nødt til at afinstallere bare på grund af dette. Fantastisk spil, men meget skuffet over, at jeg ikke kunne fortsætte med at spille på grund af en Facebook-konto.
Sjovt spil, hvorfor det varer for svært at klare et niveau på et hvilket som helst niveau, men et sødt spil at spille
fantastisk spil, men føler, at 5 liv er nok, jeg vil måske ikke spille, kun fordi jeg skal vente 20 minutter for at få livet tilbage, men alt i alt et fedt spil at spille, jeg har opgraderet alt på hotellet, hvor er det nye niveau, jeg er klar at starte et nyt værelse var nødt til at ændre min 5 til en 3 stjerne
Dette spil halter meget
Hvorfor er der 6 forskellige kopier af dette PRÆCISE spil (forskelligt navn/udviklere) i Play Store? Kan ingen kode eller oprette et originalt spil længere? ALT er det samme, mad, gæster, mål og, opgraderinger. 8-10 TIMER til en opgradering👎💳Temmelig trist, mindst 6 forskellige udviklere malker $ fra spillere for et spil, de ikke har skabt, har bare sat deres navn på det. Nogen bedes lave et rigtigt spil, et originalt med realistiske mål og indtjening, der ikke berøver dig blind bare for at spille et par timer om dagen. Dit svar🥱
Jeg kan godt lide dette spil, men da jeg installerede opdateringen, bliver min skærm sort, når som helst jeg prøver at indlæse spillet. Jeg prøvede at afinstallere spillet og geninstallere, men det gør stadig det samme. Jeg kan ikke længere spille. Kan du venligst ordne dette?
Jeg kan godt lide spillet, men det handler om at købe og se annoncer 🙄 for ædelstene, så du kan opgradere 🙁 dosere mit hoved ind
Nå, dette spil er fremragende, men selv når vi vil servere mad, vil det tilberede to af dem, så det gjorde dem vrede, så ja, men det er præcis sjovt, jeg kan se er for sjov, ejeren af spillet er fremragende
Det er nemt og meget interessant spil !! Nyd så meget!!
Elsker at spille, men frustreret på grund af fejlene. Når du har tildelt 9 opgaver, begynder det at fejle. Der er heller ingen måde at få damen til at stoppe med at køre opgaver.
Masser af reklamer som efter hvert spil er for mange. Sjovt spil ellers.
Alt for mange annoncer
Jeg elsker dette spil, men at få alt til at koste diamanter såvel som mønter er latterligt! Jeg spiller nu ikke bare for at samle min gratis præmie hver dag, indtil jeg får nok diamanter til at fortsætte. De gør det så det er umuligt at bestå niveauet uden at opgradere, og for at opgradere har du brug for diamanter og gæt hvad... Du kan ikke tjene dem, du skal KØBE DEM! Jeg vil bruge tid på mine andre spil og give dem de penge, jeg bruger, da jeg faktisk kan nyde spillet uden at uddele penge bare for at kunne spille
Jeg nød spillet i starten, men niveauer blev umulige at bestå uden at foretage et køb. Sådan en nederdel
Formula Car Racing: Car Games কৌশল nnb
Dette spil er sjovt, men samtidig frustrerende, fordi niveauerne er for svære, og når du downloader den nye bygning eller en anden bygning, er det meget langsomt og gør mig sur.. pls fix dette spil
Indtil videre er dette spil fantastisk. Den har elementerne fra mine to yndlingsudfordringer, dekoration og tidsstyring!
Ganske interessant spil, men svært at krydse sværere niveauer, og de giver ikke bosters genopfyldningsmuligheder.. I sværere niveauer, medmindre du ser en tilføjelse og vinde diamanter... 😒
Jeg kan lide det indtil videre. Lidt hurtigt bevægende og lidt langsomt i belønninger. Kan ikke virkelig forbedre eller opdatere hotellet uden indretningen.
Dette spil var sjovt i omkring en måned. Jo længere du kommer, jo mere er det umuligt at bestå et niveau uden at købe boosts, eller gå tilbage til tidligere hoteller og spille niveauer om n igen, indtil du tjener noget.. det bliver ret kedeligt efter et stykke tid vil jeg ikke længere spille.
Hvad er formålet med alle mønter, når du ikke kan bruge dem for ingenting med at have lilla ædelsten ikke forstå jeg vil give det 2 stjerner
Mange AD'er irriterende. Hvert niveau skal vi se én AD. Virkelig skuffet. Kontroller venligst at AD'er
Så jeg har spillet dette spil i nogen tid nu. Spillet var meget sjovt og ja udfordrende. Du havde mulighed for at se annoncer for forskellige varer.. For nylig føles den nye opgradering som en fidus. Du har nu brug for ædelstene til hver ting!!! Og jeg mener selv opgraderingerne til niveauerne (som tidligere ikke havde brug for dem før slutningen af opgraderingen, f.eks. værelsesopgradering 3 eller 4), opgraderingstiderne er blevet latterligt lange, for ikke at nævne fejlene. Jeg håber, I kan gøre dette spil sjovt igen.
Meget utilfreds med, hvordan du skal betale for at komme videre i spillet, og jeg anmodede også om en refusion, fordi jeg ikke fik det, jeg betalte for, og stadig ikke har fået det.
Jeg kan virkelig godt lide det, dette er den eneste app, der bliver på min telefon i lang tid og sjov at spille, jeg har ikke brug for wifi for at spille denne app
Spillet er super sjovt, men overskydende annoncer fjerner lidt af glæden
Fantastisk spil...når du kommer forbi annoncerne 😅 Dette hotelspil er virkelig sjovt, og vi vil designe det. Til at begynde med var mængden af annoncer truende, men når du først kommer forbi det, kan du se spillet for, hvad det er. Du får også muligheder for at optjene ædelstene og mønter for at hjælpe dig med at få tingene op på niveau i spillet. Jeg ville give det en chance, hvis du er tålmodig lol
Godt spil, indtil du skal downloade den nye bit, så vil dette ikke downloade, så kun 2 hoteller at spille.
Det er ikke et dårligt spil, men historien er ret stødende. Udviklerne er tydeligvis fra et mandsdomineret samfund, og undertrykkelsen af den kvindelige karakter er ekstremt slidende for mig.
Ny opdatering stinker. Ja, vi har et nyt hotel at spille, men du kan ikke bruge de optjente stjerner, da skærmen bliver sort, og den eneste måde at slippe af på er at tvinge til at lukke spillet. Dårlig indsats!!!!!! Lav det.
Hotel Frenzy: Home Design Sarguzasht xbut
Sjovt at spille!
Hotel Frenzy: Home Design சாகசம் lrp
Tak, fordi du har rettet fejlen med annoncebelønninger.
Jeg har købt diamanter, som jeg ikke har fået, og det er sket mere end én gang
Det er et sjovt spil, men jeg har bemærket, at det ikke tæller dine point korrekt for at komme igennem niveauerne, sandsynligvis fordi jeg ikke køber 😏