Post by sablelefmandcons on Feb 9, 2022 16:52:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset alt hack ▞▞▞
▞▞▞ Dragondodo - Jewel Blast 2022 version ▞▞▞
Teaseren havde aber, som du fjernede meget skuffet over at finde, at det faktiske spil ikke har dem, så vil sandsynligvis afinstallere.
Jeg nåede 1.600, og det bliver ved med at sige, at nyt niveau kommer snart, jeg har ventet måneder på det. Jeg vil slette det nu meget skuffet, da jeg elskede at spille det
Let's Go Blast 👍- FEDEST.
Flot grafik og sommer smukke fugle
Cooking Joy 2 Симулятори itqi
FOR MANGE TILFØJELSE!!!
For mange annoncer, efter du har fuldført et niveau, er der en annonce. Jeg sletter på grund af dette
Niveau 357 sidder enten fast eller er i stykker. Har i alt 37 træk og slår den i 5 træk kan du ikke engang få 3 stjerner. Det er bare dumt! Meget frustrerende.
sjovt og nemt spil. giver 1 stjerne og fjerner spillet....for mange annoncer og for let at ramme annoncen til at spille
Annoncer er generende, vil jeg prøve lidt længere, før jeg bedømmer?
드래곤도도-보석 폭발 캐주얼 게임 bldt
Let. Har brug for bedre musik. Blød om ørerne
Godt spil
Spændende
ड्रैगोंडोडो - ज्वेल ब्लास्ट कैज़ुअल गेम wrn
slippe af med trumf-reklamerne. Dette er det tredje spil, jeg har afinstalleret på grund af dette.
den er gud.
Spillet er godt, men dets 1 niveau 1 tilføjelse og så videre. Slet
Jeg vil gerne vide, hvornår du vil opdatere spillet, da jeg venter på at gøre det næste niveau 1600
Alt for mange annoncer. Afinstalleret.
Jeg har allerede sagt, hvor meget jeg nyder dette spil. Jeg ville bare tilføje 2 forslag mere. Jeg er på niveau 100, og jeg har optjent 3 stjerner for hvert niveau. Jeg ville bare ønske, at akkumuleringen af stjerner gav dig noget (som en kiste med bomber og andre lækkerier, du kunne bruge i spillet), og resterende træk efter at have afsluttet hvert niveau lagt sammen og skaffet dig flere lækkerier. Siger det bare.......
Du har et sødt spil, men alt for mange annoncer☹️☹️. For dette er jeg nødt til at afinstallere dit spil. Jeg burde ikke skulle se alle disse annoncer. Du burde ikke have så mange annoncer, når folk sandsynligvis bruger penge på spilkøb.
Indtil videre er det et sjovt spil. Jeg vil se, hvad der sker senere. Jeg ville ønske, at du ville vise, hvor mange point vi får, når vi vinder, og på niveau 237 er det absolut umuligt at få tre stjerner. Jeg har prøvet flere gange, men kan ikke gøre det.
Det er da meget sødt spil
Godt spil, men halvdelen af tiden er tilføjet
Efter at have gennemført flere niveauer blev min skærm sort. Jeg tvang lukkede appen, prøvede den igen. Det samme skete. Jeg afinstallerede. 😞
Min første gang jeg spiller, men kan lide det indtil videre tak. Jeg er tilbage for 2. gang jeg nyder det lille spil ... jeg skifter fra spil ret ofte = nu ikke fordi de er kedelige = jeg kan godt lide at udfordre mig selv .. dette er et fantastisk lille spil lol gør en forskel for mine sædvanlige ordpuslespil og kortspil. . Selv hvis jeg forlader senere, vil jeg være tilbage!!! Tak til jer alle
godt
Virkeligt sjovt! Sød og farverig grafik. Nyder det meget.
Jeg har for nylig fået en ny telefon. Jeg var på niveau 300 noget. Jeg geninstallerede det, og jeg kan ikke gå tilbage til, hvor jeg var før. Medmindre jeg kan og ikke har fundet ud af det.
For børn, men alligevel lidt udfordrende for voksne.
Fantastisk spil, sugende konstante annoncer
ड्रैगोंडोडो - ज्वेल ब्लास्ट कैज़ुअल गेम wrn
Tredjeklasses annoncering var god, men spillet var ikke den værste app nogensinde
Jeg kan virkelig godt lide at spille dette spil. Det er udfordrende uden at være for svært at vinde. Jeg mener, det er meningen med at spille. At vinde. Ret? Og grafikken er fantastisk. Jeg kan godt lide at se dino-babyen smile.
FANTASTISK TIL BØRN, meget sød grafik og fantastiske effekter, gratis power-ups, ekstremt nemt, kontinuerligt spil og helt gratis! niveau 40 & stadig ingen udfordring, Så som en erfaren voksen gamer har jeg brug for en udfordring, før dette sætter mig i søvn, LOL!
Jeg er så vred over dette spil, fordi jeg mister mine data for ingenting, fordi dette spil vil indlæses og være slukket eish
God grafik, men spillet lukker af sig selv skal genstarte det, det bliver irriterende!!
Tak skal du have. Nyder spillet rigtig meget! Tak fordi du ikke gjorde banerne så svære, at man sidder fast på ét niveau i timevis. Jewel Blast - Puzzle Legend, min nyeste og seneste tilføjelse!
Jeg kan lide det, men jeg kan ikke lide de tilføjelser, der bliver ved med at dukke op på min skærm, men alt i alt er spillet fantastisk!